Zgodnie z nową strategią, przyjętą przez radę nadzorczą Dialogu, w 2015
roku przychody operatora mają wynieść około 900 mln zł. Zgodnie z planem prezentowanym w 2006 r., spółka
miała stać się największym w kraju operatorem telefonii stacjonarnej z
1 mld zł przychodów w 2010 r. Strategia odsuwa realizację tego celu o 5 lat. W
2015 roku Dialog ma posiadać:
- 300 tys. klientów telefonii stacjonarnej
we własnej sieci,
- 276 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do
internetu,
- 130 tys. klientów telefonii komórkowej
- 165 tys.
użytkowników telewizji IPTV.
Przedstawione dane oznaczają, że Dialog zakłada, iż w ciągu następnych
7 lat straci około 90 tys. abonentów tradycyjnej usługi telefonicznej
(na koniec czerwca w sieci operatora dzwoniło 396 tys. linii).
Na koniec tego roku Dialog ma obsługiwać 582 tys. klientów telefonii
stacjonarnej (na własnej sieci i na bazie WLR). Liczba klientów
szerokopasmowego dostępu do internetu ma wynieść 134 tys., o niecałe 10
tys. więcej niż na koniec czerwca.
Dialog ma zakończyć ten rok 548 mln zł przychodów i stratą "idącą w miliony".